ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Γενικό περιεχόμενο
Κέρκυρα, 20 Σεπτεμβρίου 2017
Πλοήγηση      
  ·Πρώτη σελίδα

Υπηρεσίες
·Θεματικές Πύλες
·Δημόσιος Κατάλογος
·Ηλεκτρονικές συνδρομές
·MUSE Μηχ.Αναζήτησης
·Δανεισμός
·Χρήσιμα Έγγραφα

Αρθρα-Ανακοινώσεις
·Επίκαιρα
·Μόνιμες στήλες
 
Αναζήτηση
·Βρείτε ένα άρθρο
·Παλαιότερα άρθρα
 
Υποβάλετε
·Αρθρο ή ανακοίνωση
·Αξιολόγηση

Ο κόμβος μας
·Συχνές ερωτήσεις
·Σχετικά με το έργο
·Συντελεστές
·Στατιστικά λειτουργίας
·Σχολιάστε μας
·Επικοινωνία
 

Αναζήτηση      
 


 

Ionian University Library (v.2) Συχνές Ερωτήσεις



Κατηγορία: Κεντρική Σελίδα Συνδέσμων -> Χρήση της Βιβλιοθήκης και των υπηρεσιών της

Ερώτηση
·  Για να μπω στο χώρο της Βιβλιοθήκης πρέπει να έχω κάρτα μέλους;
·  Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέχω όταν έρχομαι στο χώρο της Βιβλιοθήκης;
·  Είμαι φοιτητής/τρια του Ιονίου Πανεπιστημίου. Τι πρέπει να κάνω για να εγγραφώ στη Βιβλιοθήκη και να έχω δικαίωμα χρήσης του υλικού και των υπηρεσιών της;
·  Κάποιοι χρήστες συζητούν μεταξύ τους στο αναγνωστήριο και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ στη μελέτη μου. Πώς πρέπει να συμπεριφερθώ;
·  Βγήκα για λίγο εκτός βιβλιοθήκης, αφήνοντας κάποια προσωπικά μου αντικείμενα στο τραπέζι και στην επιστροφή μου δεν τα ξαναβρήκα. Υπάρχει τρόπος να τα βρω;
·  Τι είναι η υπηρεσία «Ρωτήστε μας»;
·  Τι μου προσφέρει η υπηρεσία «Λογαριασμός χρήστη»;

Απάντηση
·  Για να μπω στο χώρο της Βιβλιοθήκης πρέπει να έχω κάρτα μέλους;

Η κάρτα μέλους είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση του δανεισμού και της επιστροφής των τεκμηρίων. Για τις άλλες υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης δεν είναι απαραίτητη, καλό είναι όμως να την έχετε μαζί σας σε κάθε επίσκεψή σας στη Βιβλιοθήκη για την περίπτωση που σας ζητηθεί.

Οι εξωτερικοί χρήστες είναι υποχρεωμένοι να προσκομίζουν την κάρτα τους προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

[ Επιστροφή ]

·  Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέχω όταν έρχομαι στο χώρο της Βιβλιοθήκης;

Θυμηθείτε ότι στο χώρο της Βιβλιοθήκης δεν επιτρέπονται τρόφιμα, ποτά, τσιγάρα και η χρήση κινητών τηλεφώνων. Επίσης, εάν έχετε τσάντες, χαρτοφύλακες κλπ. πρέπει να τις αφήσετε στις ειδικές θυρίδες που υπάρχουν στην είσοδο της Βιβλιοθήκης.

Χειρίζεστε τα βιβλία με σεβασμό και αγάπη. Γι' αυτό, διατηρείτε τα καθαρά, αποφεύγοντας την επαφή με τρόφιμα, υγρά ή κάπνισμα ακόμη και στο σπίτι. Μην τα υπογραμμίζετε, σημειώνετε, τσακίζετε, σκίζετε, πιέζετε υπερβολικά στη ράχη. Μην τραβάτε ποτέ τα βιβλία από το κεφαλάρι για να τα βγάλετε από το ράφι. Μην τα ανοίγετε υπερβολικά όταν τα χρησιμοποιείτε είτε για διάβασμα είτε για φωτοτύπηση. Αν έχουν αξάκριστες σελίδες, ζητήστε ένα χαρτοκόπτη από το Γραφείο Δανεισμού. Θυμηθείτε ότι τα βιβλία αποτελούν δημόσιο αγαθό.

Να σέβεστε το χώρο της ΒΙΚΕΠ (εξοπλισμό, έπιπλα και εγκαταστάσεις) και να συμμορφώνεστε με τις υποδείξεις του προσωπικού.

Όταν φεύγετε από το αναγνωστήριο τοποθετείτε τα βιβλία που διαβάσατε στα ειδικά τρόλεϊ και τα σκουπίδια στο καλάθι.

Ενημερωθείτε για τα πλήρη δικαιώματα και υποχρεώσεις σας από τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας της ΒΙΚΕΠ.

[ Επιστροφή ]

·  Είμαι φοιτητής/τρια του Ιονίου Πανεπιστημίου. Τι πρέπει να κάνω για να εγγραφώ στη Βιβλιοθήκη και να έχω δικαίωμα χρήσης του υλικού και των υπηρεσιών της;

Για να αποκτήσετε δικαίωμα χρήσης της Βιβλιοθήκης και δικαίωμα δανεισμού υλικού, πρέπει να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική αίτηση που θα βρείτε στον ιστότοπο της ΒΙΚΕΠ, ώστε να γίνετε μέλος και ακολουθείτε τις οδηγίες που θα βρείτε εκεί. Στη συνέχεια πρέπει να παρακολουθήσετε το εισαγωγικό σεμινάριο σχετικά με το υλικό και τις υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης. Εκπαιδευτικά σεμινάρια πραγματοποιούνται στην αρχή κάθε ακαδημαϊκής χρονιάς, αλλά και κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς. Απευθυνθείτε σχετικά στο Γραφείο Δανεισμού τις μέρες και ώρες λειτουργίας της Βιβλιοθήκης.

[ Επιστροφή ]

·  Κάποιοι χρήστες συζητούν μεταξύ τους στο αναγνωστήριο και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ στη μελέτη μου. Πώς πρέπει να συμπεριφερθώ;

Το αναγνωστήριο είναι χώρος μελέτης και γι' αυτό βασική αρχή είναι όλοι να φροντίζουν για την τήρηση της ησυχίας. Οποιεσδήποτε συνομιλίες πρέπει να είναι χαμηλόφωνες και διακριτικές, δείχνοντας έτσι ο ένας στον άλλο το σεβασμό που περιμένει και για τον εαυτό του. Αν, παρόλα αυτά κάποιοι δεν συμμορφώνονται στην αρχή αυτή και σας ενοχλούν, μπορείτε να εξηγήσετε το πρόβλημα στο προσωπικό της ΒΙΚΕΠ και να ζητήσετε την παρέμβασή του.

[ Επιστροφή ]

·  Βγήκα για λίγο εκτός βιβλιοθήκης, αφήνοντας κάποια προσωπικά μου αντικείμενα στο τραπέζι και στην επιστροφή μου δεν τα ξαναβρήκα. Υπάρχει τρόπος να τα βρω;

Στην Κεντρική Βιβλιοθήκη είναι διαθέσιμες θυρίδες στις οποίες κλειδώνετε τα προσωπικά σας είδη κατά την είσοδό σας. Το προσωπικό της ΒΙΚΕΠ δεν φέρει ευθύνη για αντικείμενα που έχουν αφεθεί χωρίς την εποπτεία των χρηστών. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, αν θέλετε για λίγο να φύγετε από τη Βιβλιοθήκη, είναι να τοποθετήσετε όλα τα προσωπικά σας είδη σε μια θυρίδα ή, αν μεταφέρονται εύκολα όπως π.χ. πορτοφόλι, USB flash, καλώδιο, να τα πάρετε μαζί σας. Παρόλα αυτά, αν χάσατε κάτι, μη διστάσετε να το αναφέρετε στο Γραφείο Δανεισμού και Πληροφόρησης αφήνοντας τα στοιχεία σας, ώστε σε περίπτωση εύρεσής του να σας ενημερώσουν.

[ Επιστροφή ]

·  Τι είναι η υπηρεσία «Ρωτήστε μας»;

Αν έχετε ερωτήσεις, απορίες ή αιτήματα που σχετίζονται με τη λειτουργία της Βιβλιοθήκης και τις προσφερόμενες υπηρεσίες, όπως ο δανεισμός, ο διαδανεισμός, η εκπαίδευση των χρηστών, η αναζήτηση υλικού, η επιστημονική πληροφόρηση κ.ά. μπορείτε να τα απευθύνετε μέσω της υπηρεσίας «Ρωτήστε μας».

Τα αιτήματα απαντώνται από τα αρμόδια μέλη του προσωπικού μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τη φύση τους, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, οι δε χρήστες έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης και ελέγχου της πορείας των αιτημάτων τους. Σημειώνουμε ότι η υπηρεσία «Ρωτήστε μας» δεν προσφέρεται για αιτήματα εύρεσης τεκμηρίων από το κλειστό βιβλιοστάσιο, για τα οποία υπάρχουν οδηγίες στην ενότητα Κλειστές Συλλογές των Συχνών Ερωτήσεων, στον Κατάλογο, αλλά και στην Κεντρική Βιβλιοθήκη.

Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία, από το Δημόσιο Κατάλογο της ΒΙΚΕΠ, επιλέγετε στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας το σύνδεσμο Ρωτήστε μας.

Περισσότερες οδηγίες και τους όρους χρήσης της υπηρεσίας θα βρείτε στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας της υπηρεσίας.

[ Επιστροφή ]

·  Τι μου προσφέρει η υπηρεσία «Λογαριασμός χρήστη»;

Ο νέος κατάλογος της Βιβλιοθήκης παρέχει τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης για μια σειρά υπηρεσιών, τις οποίες πλέον μπορείτε να διαχειρίζεστε μόνοι σας, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία «Λογαριασμός Χρήστη». Έτσι, μπορείτε:

• Να ενημερώνεστε για τα τεκμήρια που είναι δανεισμένα στο όνομά σας,
• Να πραγματοποιείτε μόνοι σας ανανέωση δανεισμού,
• Να ζητάτε κράτηση κάποιου τεκμηρίου που είναι δανεισμένο,
• Να διατηρείτε αρχείο όλων των τεκμηρίων που έχετε δανειστεί (ιστορικό δανεισμού),
• Να δημιουργείτε βιβλιογραφικές λίστες με τεκμήρια που σας ενδιαφέρουν,
• Να διατηρείτε αρχείο των βιβλιογραφικών αναζητήσεων που συνηθίζετε να πραγματοποιείτε και να ενημερώνεστε για τις νέες προσθήκες τεκμηρίων στη συλλογή, που πληρούν τα κριτήρια της κάθε αναζήτησης,
• Να ενημερώνετε τη Βιβλιοθήκη για κάποια αλλαγή στο λογαριασμό του e-mail σας,
• Να τροποποιείτε το ΡΙΝ σας.

Αναλυτικές οδηγίες για την υπηρεσία μπορείτε να βρείτε, από το Δημόσιο Κατάλογο της ΒΙΚΕΠ, επιλέγοντας Οδηγίες Χρήσης στο μενού πλοήγησης του καταλόγου.

[ Επιστροφή ]





Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠΕΑΕΚ
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Δημιουργία σελίδας: 0.03 δευτερόλεπτα